Need Help? +44 (0) 123 4567
You can add your content here.

Συχνές Ερωτήσεις

 
Πόσο καιρό χρειάζεται η παραγγελία μου για να αποσταλεί και να παραδοθεί;

Χρόνος Παράδοσης Παραγγελιών εντός Ελλάδος & Κύπρου Οι παραγγελίες εντός Ελλάδος παραδίδονται σε διάστημα 2-5 εργάσιμων ημερών και οι παραγγελίες εντός της Κύπρου εντός 2-4 εργάσιμων ημερών. Οι χρόνοι παράδοσης είναι ενδεικτικοί και μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με την προσβασιμότητα του τόπου παράδοσης και την ημέρα της εβδομάδας.

Έχετε τη δυνατότητα να παραλάβετε την παραγγελία που έχετε τοποθετήσει σε κάποιο από τα φυσικά καταστήματα της Axel.

Από την ημερομηνία υποβολής της παραγγελίας, θα χρειαστούν από 3 έως 6 εργάσιμες ημέρες προκειμένου η παραγγελία να φτάσει στο κατάστημα που έχετε επιλέξει

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε στο σύνδεσμο Αποστολές & Επιστροφές

 
Πώς θα παραδοθούν με ασφάλεια οι ηλεκτρονικές παραγγελίες μου;

Οι συνεργαζόμενοι ταχυμεταφορείς, εργάζονται σκληρά και τηρούν αυστηρό πρωτόκολλο προστασίας. Θα διατηρήσουν μια ασφαλή απόσταση κατά την παράδοση δεμάτων και η υπογραφή δεμάτων δεν είναι πλέον απαραίτητη. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε ένα ασφαλές μέρος για την παράδοσή σας. Αφορά παραγγελίες ήδη προπληρωμένες στο e-shop μας.

 
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά στο 2310 520050 ή στο 8013003828(Δευ.- Παρ.: 09.00-17.30), μέσω email στο eshop@axelaccessories.com Ένας εκπρόσωπός μας θα απαντήσει οποιαδήποτε απορία σας σε διάστημα 48 ωρών.

 
Ποιο είναι το κόστος αποστολής Ελλάδος & Κύπρου;

Η αποστολή για παραγγελίες άνω των 50€ εντός Ελλάδος είναι δωρεάν. Για παραγγελίες κάτω των 50 ευρώ, το κόστος των μεταφορικών είναι 2,5€. Το κόστος αποστολής στην Κύπρο είναι 6€.

 
Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;
  1. On line με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα VISA, MASTERCARD και MAESTRO
  2. Μέσω paypal
  3. Με αντικαταβολή του αντίτιμου της παραγγελίας σας κατά την παράδοση του προϊόντος στο χώρο που επιλέξατε (μόνο για παραγγελίες εντός Ελλάδας). Η χρέωση της αντικαταβολής είναι 1,5 ευρώ.
 
Είναι ασφαλής η συναλλαγή μου;

H Αxel έχει επιλέξει τους καλύτερους και πιο έμπιστους συνεργάτες για να σας εγγυηθεί την ασφάλεια των πληρωμών σας με κρυπτογραφημένη και ασφαλή σύνδεση. Οι πληρωμές γίνονται μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος (SSL 128 bit encryption) ePay της Τράπεζας Πειραιώς. Ακολουθούμε τα ασφαλέστερα και πιο απαιτητικά πρωτόκολλα ασφαλείας αναφορικά με τα Δεδομένα αλλά και τις ίδιες τις συναλλαγές ώστε να σας παρέχουμε μια αγορά σε εξασφαλισμένα αξιόπιστο ηλεκτρονικό περιβάλλον.

 
Πως γίνεται η παράδοση της παραγγελίας μου;

Η παράδοση γίνεται με courier (Speedex) στην διεύθυνση παραδόσεως που έχετε δηλώσει στην παραγγελία σας.

Την ημέρα που η Axel θα πραγματοποιήσει την αποστολή θα λάβετε ένα ενημερωτικό e-mail με τον αριθμό της αποστολής
Σε περίπτωση απουσίας σας κατά την παράδοση, θα λάβετε ειδοποιητήριο που θα αναφέρει τον αριθμό αποστολής του δέματος σας και το τηλέφωνο που θα πρέπει να επικοινωνήσετε για να ορίσετε εκ νέου την παράδοση
Σε περίπτωση αποτυχίας παράδοσης της παραγγελίας εντός των 10 ημερών, η παραγγελία επιστρέφεται στην Axel

 
Πόσο καιρό χρειάζεται η παραγγελία μου για να αποσταλεί και να παραδοθεί;

Οι παραγγελίες εντός Ελλάδος παραδίδονται σε διάστημα 2-5 εργάσιμων ημερών και οι παραγγελίες εντός της Κύπρου εντός 2-4 εργάσιμων ημερών.

Οι χρόνοι παράδοσης είναι ενδεικτικοί και μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με την προσβασιμότητα του τόπου παράδοσης και την ημέρα της εβδομάδας.
Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε στο σύνδεσμο Αποστολές & Επιστροφές

 
Μπορώ να προσθέσω ή να αφαιρέσω ένα προϊόν στην παραγγελία που μόλις ολοκλήρωσα;

Εάν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία σας δεν υπάρχει η δυνατότητα τροποποίησης της, θα πρέπει να πραγματοποιήσετε εκ νέου παραγγελία.

 
Πως μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Σας δίνουμε τη δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας εφόσον δεν έχει ξεκινήσει η επεξεργασία της. Ο εκτιμώμενος χρόνος είναι 1 ώρα από την ολοκλήρωσή της. Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία μέσω e-mail στο eshop@axelaccessories.com ή καλώντας μας στο 2310 520050 ή στο 8013003828.( Δευ.-Παρ.: 09.00-17.30)

 
Ποια είναι η πολιτική επιστροφών;

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων γίνεται επιστροφή χρημάτων. Τα έξοδα επιστροφής του δέματος επιβαρύνουν την εταιρία. Οι επιστροφές για την Ελλάδα γίνονται αποκλειστικά με την εταιρεία Speedex. Για το εξωτερικό, οι επιστροφές γίνονται με την εταιρεία DHL.

Επιστροφές γίνονται δεκτές εφόσον πληρούνται -σωρευτικά- οι παρακάτω προϋποθέσεις:
Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν μείνατε ικανοποιημένοι µε τις αγορές σας, θα χαρούμε να κάνουμε επιστροφή χρημάτων για την αξία των εμπορευμάτων. Μετά το πέρας των 30 ημερών δεν γίνονται αποδεκτές οι αλλαγές. Σε περίπτωση διαδικτυακής αλλαγής είναι υποχρεωτική η εγγραφή χρήστη. Παρακαλούμε γράψτε τον κωδικό επιστροφής δίπλα από το είδος που επιστρέφετε στο σχετικό πεδίο. Εάν λάβατε το προϊόν σας ως δώρο, απλώς επιλέξτε τον αντίστοιχο κωδικό (72) στη Φόρμα Επιστροφής. Η νέα παραγγελία σας θα πρέπει να είναι ίσης ή µμεγαλύτερης της αξίας του δώρου που επιστρέφετε.
- Τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους και χωρίς να έχουν αποκοπεί οι ειδικές ενδείξεις τους (καρτελάκια).
- Στην περίπτωση της επιστροφής σας µέσω courier (Speedex) χρησιμοποιείστε τη φόρμα επιστροφής που λάβατε στην παραγγελία σας. Κυκλώστε το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε και σημειώσετε τον κωδικό επιστροφής δίπλα από κάθε είδος που επιστρέφετε. Παρακαλούμε χρησιμοποιείστε την αρχική συσκευασία των προϊόντων για την επιστροφή σας. Επιτρέψτε µας δέκα εργάσιμες ημέρες για να λάβουμε και να επεξεργαστούμε το αίτημά σας. Για την ευκολία σας, παρέχονται ετικέτες επιστροφής για χρήση σε όλες τις παραγγελίες. Κρατήστε την απόδειξη και τον αριθμό αποστολής της εταιρείας ταχυμεταφορών της επιστροφής σας. Αναγράφεται το ονοματεπώνυμό σας και εσείς κυκλώνετε τα είδη προς επιστροφή Εναλλακτικά, έχετε τη δυνατότητα να μας ζητήσετε την πίστωση του ποσού της αξίας του προϊόντος που επιστρέφετε, προκειμένου να το χρησιμοποιήσετε μελλοντικά στην επόμενη αγορά σας και το αργότερο εντός εξαμήνου από την ημερομηνία έκδοσης του παραστατικού επιστροφής. Ειδικά εάν η επιστροφή οφείλεται σε διαπιστωμένη ελαττωματικότητα του προϊόντος, μπορείτε -επιπροσθέτως και αντί των παραπάνω επιλογών- να μας ζητήσετε την επιστροφή των χρημάτων σας.
Μπορείτε να επιστρέψετε ή να ανταλλάξετε τις διαδικτυακές αγορές σας εντός 30 ημερών από την παραλαβή. Εφόσον πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα στην εξής διεύθυνση, κατόπιν σχετικής σας συνεννόησης με την εταιρία ταχυμεταφορών (Speedex):
« Goldair, Θέση Ρουπάκι, Ασπρόπυργος, ΤΚ 19300 » Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και αναλόγως με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί (πλην των περιπτώσεων υπαναχώρησης) εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τον τρόπο και χρόνο διεκπεραίωσής του.
Σημείωση:
Για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν θα δέχεται επιστροφές σε σκουλαρίκια.
Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στην εταιρεία μας υπόκεινται σε ποιοτικό έλεγχο.

 
To Top
Contact Us