Need Help? +44 (0) 123 4567
You can add your content here.

Αποστολές & Επιστροφές

Παραγγελίες για την Ελλάδα/ Παραλαβή παραγγελίας

Παραλαβή από το φυσικό κατάστημα της εταιρείας Axel

Έχετε τη δυνατότητα να παραλάβετε την παραγγελία που έχετε τοποθετήσει στο ηλεκτρονικό κατάστημα www.axelaccessories.gr σε κάποιο από τα φυσικά καταστήματα της Axel.

Kατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, στο πεδίο Τρόποι Αποστολής, επιλέξτε Παραλαβή από το κατάστημα. Στη λίστα με τα διαθέσιμα καταστήματα επιλέξτε αυτό που σας εξυπηρετεί. Προχωρήστε στη μέθοδο πληρωμής.

Σημείωση: Οι παραγγελίες οι οποίες πρόκειται να παραληφθούν από φυσικό κατάστημα εξοφλούνται μόνο με πληρωμή μέσω Πιστωτικής/Χρεωστικής κάρτας ή PayPal. Δεν υποστηρίζεται η πληρωμή στο κατάστημα.

Από την ημερομηνία υποβολής της παραγγελίας, θα χρειαστούν από 3 έως 6 εργάσιμες ημέρες προκειμένου η παραγγελία να φτάσει στο κατάστημα που έχετε επιλέξει.

Μόλις η παραγγελίας είναι έτοιμη, θα λάβετε ενημερωτικό sms στο κινητό που έχετε ορίσει προκειμένου να μεταβείτε στο κατάστημα για να παραλάβετε.

Σημαντικό: Αλλαγές στα προϊόντα της παραγγελίας που αφορούν χρώμα ή μέγεθος μπορούν να πραγματοποιηθούν απευθείας στο κατάστημα. Εάν επιθυμείτε διαφορετικό προϊόν θα πρέπει να γίνει η αγορά του από το κατάστημα και να αιτηθείτε πίστωση της αξίας της ηλεκτρονικής παραγγελίας μέσω της φόρμας Αίτημα Επιστροφής που θα βρείτε ηλεκτρονικό κατάστημα ή μέσω του τηλεφωνικού μας κέντρου.

Παραλαβή μέσω των συνεργαζόμενων εταιρειών ταχυμεταφορών(Speedex)

Τα προϊόντα μπορούν να σας αποσταλούν οπουδήποτε εντός της Ελληνικής Επικράτειας και ειδικότερα στον τόπο που μας έχετε υποδείξει στη Φόρμα Παραγγελίας με υπηρεσία ταχυμεταφορών(Speedex). Αποστολές πραγματοποιούνται καθημερινά, εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών.

Η χρέωση αποστολής για παραγγελίες άνω των 50€ εντός Ελλάδος είναι δωρεάν. Για παραγγελίες κάτω των 50 ευρώ, το κόστος των μεταφορικών είναι 2,5€.

Ο χρόνος παράδοσης ορίζεται κατά προσέγγιση στις 2 με 3 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με τον τόπο προορισμού. Η Axel Accessories θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να σας αποστείλει τα προϊόντα εντός των ανωτέρω εργασίμων ημερών, ενώ επιφυλάσσεται για τις περιπτώσεις τυχόν εμφάνισης ελλείψεων σε προϊόντα, οπότε ο χρόνος αποστολής θα διαφοροποιείται, για το οποίο θα ενημερωθείτε σχετικώς από την εταιρεία.
 

Παραγγελίες για την Κύπρο

Το κόστος μεταφορικών για την Κύπρο είναι 6€ για παραγγελίες κάτω από 100€, άνω των 100€ είναι δωρεάν.

Ο χρόνος παράδοσης αναμένεται από 5 έως 7 ημέρες.

Η κυριότητα στο προϊόν μεταβιβάζεται μετά την πλήρη εξόφληση. Ο κίνδυνος μετατίθεται κατά την παράδοση των προϊόντων προς εσάς ή στο τρίτο πρόσωπο που εσείς έχετε ορίσει για την παραλαβή τους. Τα εμπορεύματα ταξιδεύουν για λογαριασμό του πελάτη.


 Επιστροφές

Αν για οποιονδήποτε λόγο δεν μείνατε ικανοποιημένοι µε τις αγορές σας έχετε το δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων που έχετε αγοράσει ώστε είτε να γίνει αντικατάσταση αυτών, είτε να προχωρήσουμε σε επιστροφή χρημάτων για την αξία των εμπορευμάτων.
Οι επιστροφές για την Ελλάδα γίνονται αποκλειστικά με την εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) Speedex. Για την Κύπρο, οι επιστροφές γίνονται αποκλειστικά με την εταιρεία DHL.

Επιστροφές γίνονται δεκτές εφόσον πληρούνται -σωρευτικά- οι παρακάτω προϋποθέσεις:

- Οι επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 30 ημερών από την ημερομηνία που παραλάβατε το δέμα σας. Μετά το πέρας των 30 ημερών δεν γίνονται αποδεκτές.

- Τα προϊόντα πρέπει να βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε και χωρίς να έχουν αποκοπεί οι ειδικές ενδείξεις τους (καρτελάκια).

Εφόσον πληρούνται τα παραπάνω, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα στην εξής διεύθυνση, κατόπιν σχετικής σας συνεννόησης με την εταιρία ταχυμεταφορών (Speedex):

«Goldair, Θέση Ρουπάκι, Ασπρόπυργος, ΤΚ 19300 »

Στα φυσικά καταστήματα της εταιρείας δεν πραγματοποιούνται επιστροφές χρημάτων παρά μόνο αλλαγές προϊόντων που αφορούν τις τρέχουσες σεζόν. Για οδηγίες σχετικά με την επιστροφή ειδών σε φυσικό κατάστημα, παρακαλώ επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών eshop.

Όλα τα προϊόντα που επιστρέφονται στην εταιρεία μας υπόκεινται σε ποιοτικό έλεγχο.

Σημαντικό: Για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν θα δέχεται επιστροφές σε σκουλαρίκια.



Διαδικασία Επιστροφής

Η επιστροφή δρομολογείται είτε ηλεκτρονικά, μέσω του πεδίου ‘Φόρμα Επιστροφής’ εφόσον είστε εγγεγραμμένος χρήστης, είτε συμπληρώνοντας τα πεδία στην φόρμα επιστροφής που εσωκλείεται στο δέμα που έχετε παραλάβει. Στην περίπτωση που δημιουργείτε αίτημα αλλαγής μέσω του λογαριασμού σας, επιλέγεται την παραγγελία και τα προϊόντα για τα οποία επιθυμείτε επιστροφή και σημειώνετε τα αντίστοιχα πεδία που αφορούν τους λόγους της επιστροφής.

Αντίστοιχα στη φόρμα επιστροφής που εσωκλείεται στο δέμα, επιλέγετε μόνο τον λόγο της επιστροφής.

Εάν λάβατε το προϊόν σας ως δώρο, απλώς επιλέξτε τον αντίστοιχο κωδικό (72) στη Φόρμα Επιστροφής. Η νέα παραγγελία σας θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας του δώρου που επιστρέφετε. Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται για προϊόντα που αγοράστηκαν από τρίτους ως δώρα.

Σημαντικό

Σε περίπτωση που επιθυμείτε αντικατάσταση των προϊόντων, καλείστε να τοποθετήσετε εκ νέου παραγγελία με τα προϊόντα που επιθυμείτε και την ένδειξη ΑΛΛΑΓΗ στα σχόλια.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, θα πρέπει να αποστείλετε τον αριθμό IBAN του λογαριασμού που επιθυμείτε να πιστωθούν τα χρήματά σας, μαζί με το όνομα το δικαιούχου στο email eshop@axelaccessories.com.

Σε περίπτωση που έχετε πληρώσει την παραγγελίας σας μέσω Χρεωστικής/Πιστωτικής κάρτας ή PayPal η επιστροφή των χρημάτων μπορεί να γίνει απευθείας στον εκάστοτε λογαριασμό.

Η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί (πλην των περιπτώσεων υπαναχώρησης) εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.

Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε αντικατάσταση των προϊόντων που επιστρέφετε, ούτε επιστροφή χρημάτων, έχετε τη δυνατότητα να ζητήσετε πίστωση του ποσού της αξίας τους, προκειμένου να το χρησιμοποιήσετε σε επόμενη αγορά και το αργότερο εντός εξαμήνου από την ημερομηνία έκδοσης του παραστατικού επιστροφής.

Στην περίπτωση που διαπιστωθεί κάποιο ελάττωμα κατά τον ποιοτικό έλεγχο στο προϊόν που επεστράφη, η Axel θα επικοινωνήσει μαζί σας για την επίλυση του ζητήματος.

Ελαττωματικά Προϊόντα

Όλα τα δέματα που αποστέλλονται από την Αxel Accessories ελέγχονται προτού αποσταλούν και σφραγίζονται αναλόγως.Για την αποφυγή ταλαιπωρίας σας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά, κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα.

Σε περίπτωση, παρόλα αυτά, που διαπιστώσετε κάποιο σφάλμα, εκφράστε τις επιφυλάξεις σας εγγράφως σε e-mail στο eshop@axelaccessories.com επισυνάπτοντας φωτογραφία του προϊόντος στην κατάσταση που το παραλάβατε και επικοινωνήστε άμεσα στο 2310 520050.

Εφόσον επιβεβαιωθεί κάποιο ελάττωμα στο προϊόν, τα έξοδα επιστροφής τα αναλαμβάνει η εταιρία, εφόσον αυτό επιστραφεί εντός 5 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του.

Το ελαττωματικό προϊόν επισκευάζεται αναλόγως ή αντικαθίσταται και σας επιστρέφεται και πάλι με έξοδα της Axel Αccessories. Σε περίπτωση μη αντικατάστασης παίρνετε κάποιο άλλο προϊόν ίσης αξίας ή σας επιστρέφεται η αξία αγοράς που έχετε καταβάλλει. Για να γίνει δεκτή μια επιστροφή για επισκευή/αντικατάσταση πρέπει η φθορά να μην προέρχεται από κακή χρήση του προϊόντος. Αν διαπιστωθεί ότι η φθορά οφείλεται σε κακή χρήση από τον πελάτη, το προϊόν τού επιστρέφεται στην ίδια κατάσταση που το παραλάβαμε, τα δε έξοδα αποστολής στην περίπτωση αυτή επιβαρύνουν τον πελάτη.

Για οποιαδήποτε επιπλέον διευκρίνιση μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2310 520050 ή στο 8013003828 Δευτέρα - Παρασκευή 09:00 - 17:30.

Τροποποίηση/ακύρωση παραγγελίας

Δεν μπορούμε να τροποποιήσουμε παραγγελίες που έχουν ήδη καταχωρηθεί στο σύστημα της axelaccessories.com ή έχουν δοθεί τηλεφωνικώς.

Μπορείτε, όμως, να ακυρώσετε και να δημιουργήσετε μια νέα παραγγελία χωρίς επιπλέον χρέωση εντός μιας ώρας από την καταχώρηση της παραγγελίας (ηλεκτρονική ή τηλεφωνική). Στην περίπτωση που ένα ή περισσότερα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα, μπορείτε να ζητήσετε μερική αποστολή. Η παραπάνω αλλαγή μπορεί να γίνει με e-mail στο eshop@axelaccessories.com και, σε περίπτωση που έχει πραγματοποιηθεί η παραγγελία τηλεφωνικά,  στα τηλέφωνα παραγγελιών που αναφέρονται παραπάνω, οπότε θα ενημερωθείτε και μέσω τηλεφώνου για το τυχόν κόστος αλλαγής και την ακολουθητέα διαδικασία.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και αναλόγως με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί (πλην των περιπτώσεων υπαναχώρησης) εντός πέντε (5) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με e-mail για τον τρόπο και χρόνο διεκπεραίωσής του.


Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις Αποστολές & Επιστροφές, παρακαλούμε επισκεφτείτε την ενότητα «Όροι Χρήσης».


 
Προστασία Προσωπικών Δεδομένων
H επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων γίνεται σύμφωνα με το Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR) 2016/679 (ΕΕ). Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων και τα δικαιώματά σας, μπορείτε να ανατρέξετε στην Πολιτική Απορρήτου της ιστοσελίδας μας, www.axelaccessories.com, ή να επικοινωνήσετε με τον Υπεύθυνο Προστασίας Δεδομένων (DPO) της Axel στο email dpo@axelaccessories.com ή στα τηλέφωνα 2310 520050 και 8013003828.


Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

To Top
Contact Us